بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مدل لباس

کدام کوپ دامن مناسب اندام شماست

باریک بودن کمر دامن باعث می شود كه باریك بودن كمر بیشتر به چشم آید و ساسون های روی باسن باعث می شود دامن قالب تن گرد
با رعایت چندین توصیه مفید می توان از برش صاف دامنهای تنگ برای هر نوع اندامی استفاده كرد .
اگر اندامی شبیه ساعت شنی دارید ( كمر باریك و پایین تنه پر )
قالب هایی را انتخاب كنید كه باریك بوده اما استرچ نباشد تا پهلوها را بپوشانند . به درد مدلهایی می خورد كه بر روی ناف یا زیر ناف قرار می گیرند .Bridgette Raes بریجت ریس كارشناس مد ساكن شهر نیویورك و نویسنده كتاب مدل RX می گوید : دامنهایی كه ارتفاع دور كمرشان زیاد است بالا تنه را پرتر و پایین تنه را لاغرتر نشان می دهند .

پرو كردن : باریک بودن کمر دامن باعث می شود كه باریك بودن كمر بیشتر به چشم آید و ساسون های روی باسن باعث می شود دامن قالب تن گردد .

نحوه ست كردن دامن : این دامن را با یك تاپ چسب بدن ، ژاكت های تنگ و یا بلوز ساسون دار بپوشید تا كمر باریك تان بیشتر به چشم آید .

اگر ران و باسن پری دارید


دامن را به تدریج و فقط كمی تنگ كنید . خانم ریس می گوید : اگربرش دامن طوری باشد كه از روی باسن به سمت پایین راسته و صاف باشد شما شبیه یك مربع خواهید شد و میخكوب می مانید و با این دامن نمی توانید راه بروید و شبیه یك لامپ به نظر خواهید رسید . برای دوخت این دامن پارچه را از نوع نخی محكم و یا پشمی سبك كه رنگ تیره یكدستی دارد انتخاب كنید كه آهار كمی داشته باشید ( از انتخاب پارچه های پشمی كلفت ، زری یا فاستونی خوداری نمایید ) .

پرو كردن : این دامن پشمی كه توسط Brooks Brothers براداران بروكس طراحی شده است بر روی پاسن كاملاً آزاد است اما به تدریج به سمت پایین تنگ می گردد . یك آستری استات مانع چسبیدن دامن به بدن می گردد .

ست كردن دامن : ژاكت های تنگ یقه دكمه ای یا ژاكتهای كمربند دار بر روی قسمتهای لاغر و باریك بدن تاكید می كند و موجب می شود این قسمتها بیشتر به چشم آیند . Aimee Wolpin-Evans خانم آمی ولپین ایوانز رییس بخش طراحی لباس زنانه شركت Brooks Brothers برادران بروكس دوست دارند كه لباسهای تنگ و تیره ای از همان رنگ دامن اضافه كنند تا یك خط بلند كج بسازند .


اگر كه اندام صافی دارید

برای اینكه پایین تنه تان تپل تر و پرتر به نظر آید از پارچه های ضخیم و نقش دار استفاده نمایید و آن را به اندازه قالب تن كه به تدریج تنگ می گردد برش دهید . Ricci DeMartino ریچی دی مارتینو طراح مد معروف ساكن لوس آنجلس می گوید : با انجام كارهای تزیینی شبیه یك كمر بلند كه بر روی رانها پیلی می خورد یا بصورت كمربند به دور كمر پیچیده می شود تصویری شبیه ساعت شنی به اندامتان بدهید .

پرو كردن : ریس می گوید : پارچه طرح دار و چیبهای دوخته شده در جلوی دامن پشمی كمك می كند كه قسمت رانها تپل تر و پرتر به نظر آید .

ست كردن دامن : دی مارتینو می گوید : یك ژاكت كوتاه و یا ژاكت یقه دار قالب تن كمك می كند كه كمرتان متمایز و مشخص تر گردد .


اگر كه شكم دارید

از مدل دامنهایی استفاده كنید كه كمر پهنی داشته باشد تا شكم را نگه دارد . Wolpin-Evans وولپین ایوانز می گوید : با دوختن جیب بر روی دامن و بستن كمربند بزرگ بودن شكمتان را از نظرها بپوشانید .

پرو كردن : كمر پهن این دامن كه توسط Eileen Fisher الین فیشر طراحی گردیده است كارایی قسمت میانی بدن را افزایش می دهد . آن اندازه كه تنها برای قسمت میانی مورد استفاده قرار گیرد پارچه ویسكوز كشی تهیه كنید .

ست كردن دامن : ریس می گوید : این دامن را با یك تاپ لخت بلند بپوشید و حتماً بر روی تاپ یك ژاكت قالب تن بپوشید ، در غیر این صورت خیلی چاقتر از آنچه هستید به نظر می آیید .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده